zaterdag, maart 11, 2006

twee zetels



TWEE ZETELS VOOR UNIE GEMEENTEBELANGEN!

We hebben onze missie volbracht! Ruim twee zetels is iets om trots op te zijn.
Ja, in de het voortraject heb ik steeds geroepen dat we voor drie gingen, maar toen we dinsdagavond om half elf de definitieve uitslag kregen was ik trots en tevreden. We zijn in aantal stemmen en in procenten vooruit gegaan en voor mij het belangrijkste: ik kreeg 425 stemmen.
Het gaf aan dat de kiezers vertrouwen in ons hebben. We hebben een prima groep die wat voor elkaar over heeft. Unie Gemeentebelangen is een vriendengroep. Een stabiele partij, die meent wat ze zegt, en doet wat ze belooft.
Wat de komende week gaat brengen weten we nog niet. Het is aan de Christen Unie om initiatief te nemen, zij zijn de winnaars en wij willen ze daarmee feliciteren. Maar met wie ze willen samenwerken is ook voor ons nog een grote vraag. Wij hopen nog steeds op toenadering van CU maar we zijn een kleine partij, dat zijn wij ons bewust, maar wel een stabiele factor. We wachten met heel veel spanning op de komende week, het is bijna net zo spannend als de afgelopen week. Philip en ik zullen met veel enthousiasme onze taak op ons nemen en steeds voor ogen houden: we doen het voor de burgers van Urk.