vrijdag, oktober 13, 2006

veel te lang gewacht




Ik heb veel te lang gewacht met het posten van een nieuw stukje. Ik merk toch dat het regelmatig bijhouden van een blog een hele opgave is.

De gebruikelijke smoezen komen naar boven, zoals: druk met werk, druk met vergaderen, het gezin vraagt ook zijn aandacht enz. enz.

Maar nu dan maar een kort stukje om te laten zien dat ik nog niet heb afgehaakt.

De politiek is weer in volle hevigheid los gebarsten. De eerste vergadermaand is weer achter de rug en er staat voor deze maand al weer veel op de rit. Eind oktober is de vergadering waarin de programmabegroting aan de orde komt. In deze afgelopen week hebben we in de commissievergaderingen al het een en ander kunnen opmerken of vragen.

De programmabegroting is in de ogen van de fractie van Unie Gemeentebelangen niet goed, we zullen daar zeker het een en ander over zeggen. Dat de financiele situatie niet rooskleurig is, dat is bekend, maar dat er dan zo weinig geprobeerd wordt om op een of andere manier geld binnen te halen is voor ons niet acceptabel. Er moet volgens ons veel meer inspanning gedaan worden op het economische vlak.

Mijn plan is om volgende week hier uitgebreid op terug te komen. Zet ik er ook weer een leuke foto bij (ik ga alvast wat zoeken in mijn archief)

Jannie